DuoLife i SoftMarketing™. Firma na tapecie

Już dawno żadna firma nie zrobiła na polskim rynku sprzedaży bezpośredniej takiego zamieszania, jak ta. Choć marka wystartowała już w 2013 r., z roku na rok robi się o niej coraz głośniej. Przyjrzyjmy się zatem wartościom i ofercie DuoLife – czarnego konia branży nie-MLM (a skąd to „nie”, dowiecie w tekście).

Dawno, dawno temu…

Duolife, softmarketing - Blog o MLM, marketing sieciowy, network marketing
źródło: http://duolife.eu

A konkretnie niecałe 5 lat temu, działalność zaczęła nowa polska firma marketingu sieciowego DuoLife. W jej ofercie znajdowały się suplementy diety, a samą markę reklamował wówczas znany doskonale prezenter Lotto, Ryszard Rembiszewski.

Od tamtej pory wiele się zmieniło. Dzisiaj, oprócz suplementów diety, DuoLife proponuje także środki czystości, a pełna oferta obejmuje już ponad 30 produktów. Sam model biznesowy także zrobił zwrot o 180 stopni i dziś firma chwali się swoim SoftMarketingiem™. Dlatego też ciężko mówić o niej w kontekście marketingu sieciowego – choć SoftMarketing™ na pewno z niego wyrasta, to ma być to bogatsza, bardziej wartościowa formuła biznesu.

Misja, wizja, wartości DuoLife

DuoLife buduje wizerunek bardzo nowoczesnej firmy o ludzkiej twarzy. Pozwolimy zacytować sobie oficjalną misję przedstawioną na stronie internetowej:

Poprawienie standardu i stylu życia każdej, napotkanej
na naszej drodze osoby.

Wizją DuoLife jest natomiast podbicie rynków międzynarodowych, który to plan zresztą jest już w fazie realizacji – Klubowicze firmy działają w 30 krajach na całym świecie. Wartości także mówią same za siebie. To: uczciwość, rzetelność, partnerstwo, relacje, rozwój osobisty oraz integracja. Kto nie chce się z nimi utożsamić?

Na podstawie tych wartości wyłania się obraz tego, czym jest SoftMarketing™ w wykonaniu DuoLife. Jak czytamy na stronie:

Model ten łączy najlepsze praktyki z wszystkich wymienionych obszarów [biznes klasyczny, korporacyjny, franczyza lub marketing wielopoziomowy], przy jednoczesnym wyeliminowaniu ich słabych punktów”.

W jego centrum znajdują się ludzie, co stało się już znakiem rozpoznawczym marki. W modelu SoftMarketingu™ chodzi przede wszystkim o stworzenie bezpiecznego środowiska sprzyjającego rozwojowi.

Oferta produktowa

W sklepie DuoLife można znaleźć dwie główne linie produktowe: klasyczną linię DuoLife oraz serię Piurif .

Pierwsza z nich to rozbudowana oferta suplementów diety. Znajdują się w niej od lat znane produkty, takie jak Chlorofil, Collagen czy Aloes, ale także suplementy celujące w konkretne zagadnienia. Ich celem jest m.in. pomoc w utrzymaniu prawidłowego poziomu cholesterolu, równowagi emocjonalnej czy wspomaganie pracy układu krążenia. To nowoczesne i naturalne preparaty, oparte na składnikach roślinnych.

Piurif  jest natomiast kompletnym zestawem do czyszczenia powierzchni wszelakich. Z pomocą produktów od DuoLife można zwalczać kamień i usunąć zabrudzenia z powierzchni sanitarnych, szkła, kuchni, a nawet tkanin.

Ciekawostkę w ofercie stanowią produkty z serii Moja Krew. To „tylko” Chlorofil, obecny w ofercie podstawowej – ale Chlorofil z misją. Każda sprzedana butelka oznacza wsparcie Fundacji Krewniacy, promującej Honorowe Krwiodawstwo.

Duolife Softmarketing - Blog o MLM, marketing sieciowy, network marketing
źródło: http://duolife.eu

Nagrody, działalność charytatywna

DuoLife angażuje się w działalność charytatywną. Mowa o współpracy ze wspomnianą już fundacją Krewniacy, ale także o partnerstwie z Fundacją Na Rzecz Świadomego Życia, organizatorem kampanii społecznej „Żyję Świadomie” . Jednymi z twórców Fundacji są zresztą Bartosz Królikowski, czyli Prezes Zarządu DuoLife, Norbert Janeczek – Przewodniczący Rady Nadzorczej oraz Piotr Pacyga, v-ce przewodniczący Rady.

Działalność firmy została doceniona na wielu płaszczyznach. DuoLife otrzymało tytuł Złotego Ambasadora Sportu 2013, Luksusowej Marki 2013, Odkrycia Roku Imperium Kobiet oraz statuetki Jakość Roku 2013, Sukces Roku 2014 i 2015, Złoty OTIS i Laur Konsumenta w kategorii Odkrycie roku 2015. Uff, sporo tego.

Ciekawostki

Nowy zakład produkcyjny DuoLife, powstały w Kozach koło Bielska-Białej, kosztował 40 milionów złotych.

DuoLife może pochwalić się certyfikatem FDA, upoważniającym do sprzedaży suplementów w Stanach Zjednoczonych.

Plan marketingowy DuoLife obejmuje 13 pozycji – od Klubowicza aż po Global Prezydenta.

DuoLife okiem Bloga o MLM

DuoLife to silna marka na polskim rynku – zarówno w kontekście suplementów diety, jak i możliwości biznesowych. To, co nam się szczególnie podoba, to świetne zaplecze jeśli chodzi o prowadzenie biznesu online. DuoLife oferuje swoim partnerom bardzo ciekawe narzędzia, które pozwalają im rozwijać swoją działalność i za to Blog o MLM przyznaje firmie 5 lśniących gwiazdek. Zerknijcie chociażby na tę stronę – oto DuoLife w pigułce. Bardzo ciekawie przygotowana baza wiedzy dla wszystkich, którzy zastanawiają się nad dołączeniem do Klubu.

Jeśli szukacie firmy nastawionej na działania w Internecie i relacje, warto przyjrzeć się DuoLife bliżej. My na pewno będziemy mieli na nich oko!

Powiązane artykuły

Komentarze (3)

DuoLife to rasowy multi level marketing czyli MLM. Taki sam jak Amway, Akuna czy Colway. Wymyślanie w miejsce tego niepodważalnego faktu jakichkolwiek innych teorii jest, delikatnie mówiąc, mijaniem się z prawdą. To tak jakby nagle prezes PKP ogłosił, że jego spółka nie jest przedsięwzięciem transportowym i w ogóle z transportem nie ma nic wspólnego. Bo PKP to sektor the new order logistics of the people brain. Komedia. DuoLife to MLM i żadne bajki tego nie zmienią 🙂

To może MLM w wersji soft? 😉 O ile dystrybutorzy wiedzą, w co wchodzą i skąd się biorą ich pieniądze – niechaj będzie i SoftMarketing, byleby uczciwe robiony 😉

Takie robienie ludziom wody z mózgu nie robi nic dobrego dla branży, a wręcz przeciwnie. Wiele osób traktuje tego typu wodolejstwo marketingowe jak zwykłe kłamstwo. Reklama wprowadzająca w błąd.

Zastaw komentarz